W związku z nadchodzącą drugą turą wyborów prezydenckich w Polsce, miejskie Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich w Warszawie wprowadza wydłużone godziny pracy. W dniach od 27 do 29 maja urzędnicy będą dostępni do godziny 18:00, co ma ułatwić mieszkańcom realizację niezbędnych formalności przed głosowaniem. Warto skorzystać z tego czasu, aby załatwić ważne sprawy związane z wyborami.
W trakcie przedłużonych godzin pracy, mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość złożenia wniosków dotyczących ujęcia w Centralnym Rejestrze Wyborców, uzyskania zaświadczeń o prawie do głosowania oraz zmiany miejsca głosowania. Osoby zainteresowane tymi sprawami powinny pamiętać, że czas na składanie wniosków mija 29 maja 2025 roku.
Warto również zauważyć, że sposób głosowania podczas pierwszej tury ma wpływ na postępowanie w drugiej turze. Osoby, które pobrały zaświadczenie do głosowania w pierwszej turze, będą mogły głosować w drugiej turze jedynie z tym dokumentem. Z tego powodu szczegółowe informacje i porady dotyczące pełnomocnictwa oraz głosowania korespondencyjnego są dostępne na stronie urzędu. Mieszkańcy mogą również skorzystać z przygotowanej wyszukiwarki lokali wyborczych, aby sprawdzić, gdzie należy oddać głos.
Źródło: Urząd Miasta Warszawa
Oceń: Wydłużone godziny pracy urzędów przed wyborami prezydenckimi
Zobacz Także