Warszawa Liderem Kampanii Wizerunkowej 'Europe Untold’

Albert Latacz

Albert Latacz


Warszawa staje na czoło projektu wizerunkowego 'Europe Untold’, który ma na celu odkrycie mniej znanych oblicz Europy Środkowowschodniej przez amerykańskich turystów. W ramach tej inicjatywy, współorganizowanej z Wilnem, Rygą i Tallinem, stołeczne biuro turystyki prezentuje różnorodność i walory tych miast. Kampania będzie trwała do końca listopada i obejmie działania w mediach społecznościowych, docierając do mieszkańców aglomeracji Nowego Jorku i Chicago.

Projekt 'Europe Untold’ jest współfinansowany przez European Travel Commission (ETC) i ma na celu uwypuklenie turystycznego potencjału stolic państw bałtyckich oraz Warszawy. W ramach kampanii zaplanowano szereg działań, w tym wizytę popularnej amerykańskiej influenserki Melissy Male, która przedstawi swoje odkrycia z podróży przez te cztery miasta poprzez relacje na mediach społecznościowych. Powstała także seria filmów, które pokazują piękno i unikalność każdego z miast, sfinansowanych przez ETC w wysokości 100 tys. euro.

Poprzednia edycja tego projektu, skierowana do amerykańskiego rynku, przyniosła pozytywne rezultaty, osiągając ponad 16,4 miliona wyświetleń. Paweł Moras, dyrektor Stołecznego Biura Turystyki, podkreśla, że współpraca między miastami otwiera nowe możliwości dotarcia do dalekich odbiorców. Kampania ma na celu pokazanie, że Europa Środkowowschodnia oferuje równie fascynujące doświadczenia jak bardziej znane destynacje na zachodzie kontynentu, a jej celem jest zachęcenie turystów do odkrywania tych mniej popularnych miejsc.

Źródło: Urząd Miasta Warszawa


Oceń: Warszawa Liderem Kampanii Wizerunkowej 'Europe Untold’

Średnia ocena:4.86 Liczba ocen:24


Zobacz Także