W związku z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia oraz Nowym Rokiem, Urząd m.st. Warszawy informuje o zmianach w swoim harmonogramie pracy. W dniach 24, 25 i 26 grudnia 2025 roku oraz 1 i 6 stycznia 2026 roku urząd będzie zamknięty. Po raz pierwszy Wigilia, przypadająca na 24 grudnia, jest dniem wolnym, co oznacza, że w tym dniu także nie będą realizowane żadne usługi.
22 oraz 23 grudnia 2025 roku, jak również 29-31 grudnia 2025 roku oraz 2 i 5 stycznia 2026 roku, pozostają dniami roboczymi, a urząd będzie dostępny dla mieszkańców w standardowych godzinach. Warto zauważyć, że w dniu 24 grudnia, w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. gen. W. Andersa 5, będzie pełniony dyżur do rejestracji zgonów w godzinach od 8:00 do 14:00.
Mimo zamknięcia urzędów w dniach wolnych od pracy, mieszkańcy Warszawy mają możliwość kontaktu z Miejskim Centrum Kontaktu Warszawa 19115 przez całą dobę. Dzięki tym usługom możliwe jest uzyskanie informacji o oferowanych przez miasto usługach, zgłaszanie problemów oraz prośbę o interwencje. Kontakt z centrum można nawiązać na wiele sposobów, w tym poprzez aplikację mobilną, portal internetowy, telefonicznie, e-mail oraz czat, co zapewnia wygodny sposób na zaspokojenie potrzeb mieszkańców w tym szczególnym okresie.
Źródło: Urząd Miasta Warszawa
Oceń: Praca Urzędu Miasta Warszawy w okresie świąteczno-noworocznym
Zobacz Także

